Match-id BV
Australiëlaan 60
6199 AA Maastricht-Airport
T 043 - 365 92 80
www.match-id.nl
KVK 14096556
BTW NL8184.88.669B01
Copyright 2016 Match-id
HR Manager Anushka Rutten-Thakoerdat,
Ziet het aantal toppers bij Burnett Media B.V. snel groeien.
Burnett Media is zoals de naam het al zegt een mediabedrijf. Wij houden ons bezig met een tweetal activiteiten; Print en Televisie. Wij zijn een jonge en ondernemende organisatie. Jong, omdat we 6 jaar bestaan en omdat de leeftijd van de collega’s tussen de 22 en 35 ligt. De directieleden zijn dertigers. We zijn daarnaast ondernemend omdat we steeds bezig zijn met nieuwe activiteiten. Zo zijn we in 2008 begonnen met Burnett Television. Hier houden we ons bezig met het maken van een zakelijk televisieprogramma dat wordt uitgezonden op de Belgische televisie. We bieden Nederlandse ondernemers de mogelijkheid zichzelf te presenteren aan de Belgische kijkers.
Met onze andere activiteit print, richten wij ons op de Duitse markt. Wij zijn uitgever van een zakelijk magazine dat verspreid wordt onder Duitse ondernemers. Wederom bieden wij de Nederlandse ondernemer de mogelijkheid zichzelf te positioneren, ditmaal op de Duitse markt. Sinds begin 2010 doen we dit ook andersom; dus de positie van Duitse ondernemer op de Nederlandse markt. De ambitie van Burnett Media is om te groeien in termen van omzet. Door met meer collega’s meer magazines en uitzendingen te realiseren en door ons te onderscheiden door een professionele aanpak. En economische recessie of niet, wij groeien dit jaar met twintig procent.Ons doel is dit voor het komende jaar te evenaren. Daarnaast is de doelstelling om als Burnett Media in de nabije toekomst nieuwe producten te creëren en nieuwe activiteiten te ontplooien waarbij we over de grenzen durven te kijken. Dit terugkerende ondernemende aspect is ook kenmerkend voor onze medewerkers. De mensen die bij ons werken maken het verschil. Wij zijn op de eerste plaats een salesorganisatie en de medewerkers in ons bedrijf brengen dit tot uitvoering.
Dit zie je als persoonlijke eigenschap terug bij onze mensen.
Zij zijn degene die onze filosofie uitdragen. Wij zijn kritisch in ons aannamebeleid, we zijn bij nieuwe collega’s op zoek naar meerdere competenties. Soms lijkt het alsof we op zoek zijn naar het schaap met de 5 poten. Maar omdat wij ons realiseren dat de mensen de succesfactor zijn en bepalen, blijft de werving en selectie van essentieel belang in het behoud van ons succes. Bovendien is gebleken dat voor ons het schaap met de 5 poten wel degelijk bestaat; er werkt reeds een aantal bij ons. Samen met Match-id hebben we de kerncompetenties en persoonskenmerken van de toppers binnen ons bedrijf samen-gebracht in een normprofiel. Iedere nieuwe medewerker moet minimaal 80% voldoen aan de competenties en persoonskenmerken in het normprofiel om de faalfactor te minimaliseren. We gebruiken Match-id als extra selectie-instrument en dit heeft ons geen windeieren gelegd.
Toen ik bij Burnett Media kwam werken waren we met 7 medewerkers, inmiddels hebben we er 20 in totaal. Stuk voor stuk toppers! Het rekruteren van collega’s blijft mensenwerk wat met ‘onderbuikgevoel’ gepaard gaat, maar ik ben wel van mening dat een groot deel van het ‘buikgevoel’te meten is. En meten is …weten!
Talent Management Tools
Match-id levert recruitmentsoftware met geïntegreerde online assessments en een vacatureportaal.
Consultancy
Match-id biedt talentselectie, recruitment- en loopbaanbegeleiding en een online testlokaal.
Online Identity Recruitment
Match-id werft en selecteert uw ideale kandidaat en garandeert een 100% match!